onsdag 20 oktober 2010

Onsdagen 20/10

- klänning Noa Noa
- poncho GODIS
- jeansleggings Lindex
- stövlar Scorett

Denna poncho har jag haft länge, jag googlade just på märket och det verkar inte finnas mera. Jag har för mig att det var en svenska som hade märket och att hon bodde i USA. Underbar kvalitet och dyr som attan då det begav sig. Men jag kommer att behålla den för vips som nu så funkar den igen. Nyss när jag tittade ut snöade det, fatta att det snöar 20:e oktober, undrar hur vintern kommer att se ut. Brrrr......
Fast det har övergått till regn och inget lägger sig på marken, jag vill inte ha någon snö förrän tidigast jul.

3 kommentarer:

  1. Läckra färger! Blev också lite besviken på Ajabaja, dom brukar ju verkligen ha ALLT. Kanske lägger upp mer sen....

    SvaraRadera
  2. Hej, Ja den Ponchon är ju en keeper, gillar färgerna iden mycket./K

    SvaraRadera
  3. Kul med en poncho som ingen annan har :)

    SvaraRadera