torsdag 15 september 2011

Candy sleevewarmer

 De här är så fina men skitdyra. 800 kr är för mycket tycker jag, trots att jag nästan aldrig reagerar på Odd Mollys priser annars. Men jag skulle gärna vilja ha ett par. Åhlens har haft rätt många men nu var det bara några stycken kvar och jag känner mig lite stressad som väntar på någon form av rabatt för att köpa dem. Det är ju faktiskt nästan löjliga priser på vissa plagg.









De senaste dagarnas outfits:
Kjol, tröja HM
Linne By Marlene Birger
Boots Anna Sui

Klänning Andersen Lauth
Kofta Provrummet
Leggings HM
Stövlar Uggs






Och så hittade jag detta coola nagellack från Chanel färgen heter 531 Peridot och Matas hade tagit in extra många av det eftersom dessa lack oftast säljer slut med en gång, de hade 12 st istället för 3 som de brukade handla in. Bra för då slipper man jaga på Ebay till överpriser men jag tycker å andra sidan att det inte låter speciellt mycket med 12 heller.



Chanel Le Vernis Nail Colour 531 Peridot Fall 2011 Collection

1 kommentar:

  1. Ja svinigt dyra men jag slog till ändå.. Eftersom vi har dåligt med butiker här.. Hoppas du får din kupong snart!

    Trevlig helg!

    (ja lika stickig som jag mindes.. Men lagomtjock att ha under jackor..)

    SvaraRadera