tisdag 20 september 2011

FAVORITDESIGNER - Designers...

                   
Inte så överraskande så är Odd Molly mitt favvomärke och det märke jag köper mest från.

Jag gillar även andra skandinaviska märken såsom By Marlene Birger, Acne, By Ti Mo, Dagmar, Rodebjer, Hunky Dory och även HM som säkert är mitt andrahandsval efter OM.

Jag är inte lika förtjust i Noa Noa och Cream tex som jag tycker är för gulliga för min stil. Även om jag älskar spets och volanger så får det inte blir för sliskigt utan de måste gå att kombinera med jeans och läder utan att det blir en totalkrock.

Några exempel på plagg som jag köpt i höst från andra designers än OM.



Skinnleggings från by Marlene Birger, priset ska vi tala tyst om men min förhoppning är att jag ska kunna använda dessa mycket i vinter.





Underbar sidenklänning från Designers Remix, färgerna är lovely och den är mycket snyggare på riktigt. Jag såg den på en tjej i Köpenhamn och föll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar