lördag 24 september 2011

• FAVORITACCESSOAR - Om jag bara får välja en typ? Varför? Favoriten här?

   
Då måste jag säga armbandsklocka.

Jag klarar mig inte utan den, de få dagar jag glömmer att ta på mig klockan är förstörda. Folk säger: Vad ska man med klocka till du har ju mobil. Det är inte samma sak alls.

Och det finns så många snygga klockor dessutom, jag har ett antal Triwa som jag använder nästan jämt. Dessutom har jag en stor i guld (inte äkta) från Micael Kors.

Men jag skulle vilja ha en Rolex i stål, varför har jag inte köpt en sådan och struntat i alla de andra, det hade faktiskt räckt för mig, en ROLEX.

Jag får se när aktiemarknaden vänder .......


                                                                   Senast Triwa i guld



Favorit Triwan




Micael Kors guldklocka, tung....


                                                                       Drömmar ......


1 kommentar:

  1. Oj, jag är totalt åt andra hållet. Använder aldrig klocka och glömmr att jag har klocka i mobilen med. Men min sambo älskar klockor så jag förstår det ändå. Hoppas du snart köper din Rolex. Kram

    SvaraRadera