fredag 23 september 2011

FAVORITPLAGG - under vår/sommar

                                           
Mycket svårare än vinterfavoriter. Jag är en vår och höstmänniska, jag tycker det är roligast att klä sig dessa årstider. Vintern gillar jag inte om den är för kall, jag hatar kyla och för mycket värme gör att det även då är svårt att klä sig snyggt.

Men om jag måste välja ett favoritplagg så blir det en stor vit skjorta eller en fin gärna vit tunika. Luftigt och svalt och vitt är alltid fräscht. Snyggt till ljusa kanske lite slitna jeans. Jag använder inte Odd Molly så mycket på sommaren inte om det är riktigt varmt i alla fall.







1 kommentar:

  1. I have been following your list and was thinking that we have very similar style and taste. I have many of the same Fall/Winter cardigans that I love to wear. I agree that it is the most fun to dress for Autumn and Spring but summer is also a favorite for me. I love light and airy sundresses.
    Happy weekend to my style twin!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera