måndag 26 september 2011

• SKOR - Favoritskor? Märken?

                                                      
Skor kan jag lägga ganska mycket på. Jag är inte snål när det kommer till det.

Favoritskor, jag gillar boots och stövlar på vintern (inte alls på sommaren) gärna ett par varma Uggs eller Emu Australia. Jag har ett par Miu Miu stövlar i garderoben som jag tycker är sköna och fina. Annars blir det även billigare varianter som Din Sko mm.





Jag hittade dessa med paljetter nu när jag satt och letade bilder, när ska man ha dem tro?

Nu i höst har jag börjat gilla herrskor, bekvämt och lite coolt så där, och annorlunda mot vad man brukar ha.

Jag älskar mina nitboots från Zara och mina Anna Suistövletter.

Däremot är jag ingen fan av Primeboots då gillar jag Fiorentini Baker bättre.



Men nu i höst känns de korta bootsen mer aktuella och det finns så mycket att välja på.

Men jag har ett drömköp nu i höst ett par ubercoola cowboyboots i typ ödleskinna från Zadig o Voltaire.




Dessa vill jag verkligen ha men blir nog svårt för mig att få tag på.


Även dessa är ju störtläckra och det måste komma fler i denna stilen.


Dessa har jag i garderoben HM skor design Jimmy Choo, hmm jag tycker de är superläckra men jag vågar knappt använda dem, det krävs så mycket attityd att de är svåra. Men fina.

På sommaren blir det mycket tygskor och sandaler och naturligtvis ballerinaskor som jag har mest av. Pumps är inte min stil och kommer nog aldrig att bli igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar