lördag 13 mars 2010

Dessa plagg dissade jag utan att jag sett dem

har sett att KappAhl återigen har "inspirerats" av ett annat märke och jag hatar sånt så därför har jag inte tittat närmare på plaggen. Men idag hade jag lite strötid över och gick in på KappAhl.


Man ser vilket märke de tänkt på men kläderna var förhållandevis fina tyckte jag. Jag har tre kjolar från Desigual och hade tänkt köpa en klänning senare i vår/sommar. Jag ville ha någon av dessa klänningar men naturligtvis fanns ingen kvar i min storlek. Jag tycker det grå partiet på klänningarna är riktigt fint.






Jag köpte i alla fall denna kjolen fast det var först i den tredje affären den fanns överhuvudtaget. Jag tycker den är lika fin som Desiguals men ändå varför inte hitta på något eget?


3 kommentarer:

  1. Som du säger, lite mycket kopievarning men skitsnygga alla tre plaggen trots det.
    Grattis till kjolen! Riktigt snygg!

    SvaraRadera
  2. Jag såg kollektionen i går på KappAhl. Det är som du säger en ren Desigual-rippoff. Skitsnygga dock!

    SvaraRadera
  3. Jga provade axelbands klänningen för den gillade jag skarpt men tyvärr låg precis mellan 2 storlekar så ingen av dem satt snyggt på mig.

    kram

    SvaraRadera