söndag 21 mars 2010

Varje plagg måste synas i minsta detalj

tydligen.....







Jag köpte en sådan här för några månader sedan, har inte använt den utan bara provat den som hastigast. I förra veckan tänkte jag använda den på en begravning och upptäckte då ett litet hål i trikån framtill. Vid närmare kontroll finns det ännu ett hål på andra sidan gömt under volangen.



Jag kan inte tro att jag har gjort dessa hål, jag har som sagt inte använt topen men jag förstår att det blir svårt att bevisa. Den är köpt på Country Dreams.


Jäklar också att jag inte kollat igenom plaggen noggrannare, det måste jag göra i fortsättningen. Det känns som om denna top är förstörd, det är inte lätt att laga så att det blir bra.

Update: Det verkar ordna sig, jag skulle skicka tillbaka den till Country Dreams inga problem verkar det som, skönt.

3 kommentarer:

  1. Men maila henne o fråga. Hade jag gjort iaf. Hoppas det löser sig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade reklamerat den!! Det gör jag med alla fel jag hittar idag. Odd Molly kläderna är så dyra så att sånt ska man inte acceptera. För mig har det aldrig varit något problem. Jag har reklamerat en klänning nu i januari som gått hål i på NK i Stockholm som jag köpt i april i fjol och de tog emot den utan problem (är från Skåne så jag är inte i storstadens så ofta).

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Har kikat in på så många bloggar att jag glömt om jag gett mig tillkänna hos dig..
    Nåväl, trasiga små hål,var inte kul !
    Jag provade en X-stitch och där fanns en nivåskillnad på bandet runtom...vet att jag hade mått jättedåligt över det om jag hade köpt den och missat det...
    Prova reklamera ! Du har ju inget att förlora!
    Ha en fin kväll //Bittan

    SvaraRadera