tisdag 23 mars 2010

Tisdagen 23/3






- klänning HM

- kofta Gina Tricot

- tights Lindex


Budgetkläder idag men å vad jag tycker om denna klänning. Jag är inte typen som har Odd Molly varje dag (jag är faktiskt imponerad av er som har det). Ibland tänker även jag på att jag har så väldigt mycket av samma märke i min garderob och tänk om jag tröttnar en dag, då har jag inget att ta på mig. Nu har jag en hel del annat också så det är ingen fara men jag kan inte låta blir att fundera över detta ibland.


Jag hade tänkt sälja av lite Odd Molly nu i vår men det känns svårt, det finns inte många jag kan tänka mig att avyttra och jag tror att jag struntar i det då. Jag behåller mina gamla godingar och köper kanske något till men då får det bli så att garderoberna fylls med ännu mera OM.




3 kommentarer:

  1. Trots att jag är otroligt kär i alla mina Mollysar har jag 'lyckats' avyttra några för att göra ny plats i garderoben till nya godingar - ingen ånger =)

    /Carina

    SvaraRadera
  2. Jag har också den budget-koftan från Gina Tricot tror till och med jag köpte den på rean. Jag älskar den och ångrar bittert att jag inte köpte fler färger!

    SvaraRadera