onsdag 3 mars 2010

Onsdagen 3/3


Ve och fasa min stationära dator sa upp sig idag. I alla fall ville den inte starta och jag som inte har någon backup, när har man någonsin det? Varje gång detta händer (förra gången fick jag byta hårddisk) så tänker jag köpa en extern hårddisk men det blir liksom aldrig av. Hoppas nu att datorn går att rädda med innehåll.
Jag har inget bildprogram i denna datorn så därför blir det en lite knepig bild på dagens.¨
- skjorta Acne
- jeans Cheap Monday
- linne by Ti Mo
- scarfl HM

1 kommentar:

  1. Skit med datorn. Råkade ut för samma sak förra året men lyckades ta mig in via "säkert läge" och tanka ur det viktigaste till extern hårddisk (som stått i garderoben och väntat på att jag skulle ta backup i ett halvår).
    Hoppas det löser sig.

    Bilden var i alla fall stencool tycker jag och jag får vårkänslor av scarfen.

    SvaraRadera