måndag 29 mars 2010

Måndagen 29/3



- full embr smock dress

- underklänning HM

- kofta Rodebjer

- svarta byxtights KappAhl

Jag luftar mina smockdressar mycket nu men de är så härliga. Idag blev jag förvånad när jag kom hem låg det en mailbag till mig, jag tänkte vad är det för jag väntar inget från Tradera just nu. Det var den grå frill blousen från Country Dreams, jättebra att jag fick en ny men märkligt att de skickar den utan att skriva avsändare på försändelsen. Det är jag supernoga med när jag tex skickar Traderagrejer. Jag är i alla fall glad att jag fick en ny top.

2 kommentarer:

  1. Hur är de tightsen i benen
    Passar dem om man har kraftiga vader

    SvaraRadera
  2. Just dessa tightsen är inte så smala fast det är ett tag sedan jag köpte dem. Men jag tycker det finns massor av olika leggings, treggings o dyl i affärerna nu så du kan säker hitta några som passar dig.

    SvaraRadera