lördag 27 mars 2010

Garden Collection by H&M






Jag tycker denna kollektion är helt underbar och så mycket HM över den. Det är fina plagg som har riktigt bra priser och alla storlekar i ordinare sortiment är representerade. Det enda felet är att det finns för få plagg. Jag missade helt när kollektionen släpptes på internet, däremot visste jag den skulle komma i butik i torsdags men hade ingen möjlighet att komma dit förrän efter mitt arbete och då fanns i princip inget kvar. Alltså sålde de allt i butiken på GAT, på Triangeln fanns några fåtal plagg kvar så jag lyckades norpa en blus med blommor i alla fall. Varför så få plagg? Jag kan förstå när de har designersamarbeten att man vill begränsa kollektionerna så att de blir lite mer exklusiva men en sådan här kollektion som går ut på att göra organiska kläder tycker jag man kunder varit lite mer givmilda. Istället ligger det många plagg på Tradera just nu och det främjar definitivt inte HM.


Idag lyckades vi nosa upp ytterligare några plagg min dotter köpte dessa två klänningar till de facila priserna 99 resp 199 kr se nedan.






Själv köpte jag ett linne, dessutom har jag beställt något via hemsidan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar