fredag 26 mars 2010

Fredagen 26/3


- full embr smock dress
- underklänning HM
- kofta by Ti Mo
- jeanstights KappAhl
- skor svarta converse
Wow vilket väder det blev idag, riktigt varmt. Tur att jag tog min parkas från Filippa K. Tog en sväng i affärerna på hemvägen men hittade ingen sommar där inte. Tänk nu har alla kollektionerna kommit för denna säsongen så nu lär det dröja tills det kommer nya kläder från Odd Molly. Härligt på ett sätt och man hinner nog handla en del ändå skulle jag tro.

4 kommentarer:

  1. Ja man lär garanterat handla en hel del i alla fall... jag lyckas hela tiden hitta mer och mer vill ha från vår och sommarkollektionerna. Tur eftersom man är en obotlig shoppingtok, otur för plånboken bara...
    Gillar det du har på dig här, både snyggt och riktigt riktigt coolt!!! Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du är i dag, jeansen har jag också kikat på. Mycket snyggare på dig än i butik.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. I am so very in love with the full embroidery smock dress! It looks wonderful on you and I love the combination with the sweater by Timo. I've been wondering about the size of the dress, though. It looks like it is likely very roomy. Does it run large? I normally wear a stl 4 but sometimes end up in a 3 (FoL in 3, for example, is still comfortably large on me).

    Laura

    SvaraRadera
  4. Josanne: Visst är det så att man alltid hittar gamla godbitar som man missat, hoppas din lördag varit bra också.
    Livet i byn: Tack det var jättesnällt sagt. Jag är mycket förtjust i dessa brallor.
    Laura: Klänningen är stooor i storlek, du kan lätt gå ner till en 3:a i denna. Jag älskar modellen, har tre stycken i olika utförande och har beställt två till via Campadre.

    SvaraRadera