lördag 18 september 2010

Fredagen 17/9



- tunika KappAhl
- kofta Gina Tricot
- jeans Cheap Monday
Detta var ingen Mollyvecka, det var bara i måndags jag hade något från märket men nästa vecka blir det säkert mera. Jag är ingen riktig "Odd Molly kvinna" jag tycker om att använda annat också och allt behöver inte vara dyrt. Faktum är att jag aldrig köper kläder för att de ska vara någon sorts statusvara utan jag handlar sånt jag tycker är snyggt. Sen att det ofta är dyra plagg som är snyggast är kanske inte så konstigt. Jag har ju som sagt en 20%are på Åhléns och jag har gått där o kollat ett par gånger denna veckan. Egentligen finns där inget jag vill ha men jag måste ju utnyttja rabatten på något. Det behöver inte vara Odd Molly, det behöver inte vara ett klädesplagg det mesta finns ju på varuhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar