onsdag 1 september 2010

Onsdagen 1/9




- full embr smock dress


Riktigt varmt idag ca 20 grader när jag åkte hem och det var helt underbart. Jag var och hämtade mina OM-plagg som jag köpt på Deepfling och jag fick ingen avgift för moms eller tull. Jag tjänade ca 250 kr och då har jag räknat in frakten och jämfört priset med det som finns i affär. Inte mycket man tjänar men de är förhandsbeställda och man vet att man får dem även om just dessa hade gått att handla lika bra här hemma. Känns inte som att det är ett så jättestort sug efter OM för tillfället. Inga rusningar och slutsålda plagg, mer än nått enstaka exempel.


Jag såg denna västen på Fitts blogg och den tror jag kan vara cool till lite "finare" plagg som klänningar tex som på bilden nedan.

.

2 kommentarer:

  1. Deepfling är bra tycker jag :-) Dom har ett ENORMT utbud ! vad blev det för fynd ? *nyfiken* :-)

    SvaraRadera