torsdag 30 september 2010

Torsdagen 30/9

- Tutu T88 dark powder
- chrysalis powder
- jeansleggings Lindex


Jag tycker det är sjukt svårt med det nya formaten i blogger, eller rättare sagt jag har inte tagit mig tid att lära mig hur det fungerar när jag ska lägga ut bilder etc. Hur som idag har jag varit på kurs och använt min Tutu för första gången.

Till den hade jag Believable cardigan som passade fint till färgmässigt, det blev verkligen lager på lager och det känns ganska ovant för mig.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Fint med Chrysalisen under Tutu...

    SvaraRadera
  2. En till här som gillade outfiten :-)

    Jag brukar minska ner bilderna till ca 450 bredd. ja då får dom plats 2 & två, sidan om varandra , iallafall i min blogg, i mina inställningar :-)
    Dina bilder ser ut att vara betydligt mindre ?
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Fina stövlar den jättefin outfit!
    Var har du köpt stövlarna?

    Hälsningar amaretta

    SvaraRadera
  4. Stövlarna fanns på Tintinstyle i våras om de finns kvar är de säkert på rea, märket är Anna Sui.

    SvaraRadera