fredag 24 september 2010

Mmmm vilka godingar



Dessa klänningar hade jag aldrig sett åt om det inte vore för de snygga tjejerna som bloggar och visar upp sina nya inköp. Den svarta är helt underbar och passar jättebra som en snygg festklänning med något över. För dessa kräver något över tycker jag eftersom de är väldigt urringade och om man inte riktigt har den stilen så blir de lite mycket. Men allt går att fixa med olika kombinationer.

Men trots allt tycker jag den översta är snyggast med sina guldiga paljetter och rosa broderier, dessutom gillar jag powder i alla nyanser. Det går faktiskt inte att jämföra klänningen irl med bilden. Det blir en helt annan sak när man ser den på riktigt.

Jag blev väldigt förtjust i livingloving dress förra säsongen och har faktiskt tre stycken olika färger i den. Och denna känns som något liknande fast lite festligare kanske. Men nog har jag fått kommentarer när jag använt min livingloving på jobbet. Alltid retar man någon som jag brukar säga.....

3 kommentarer:

  1. Den är fin, jag tror som du att man behöver något under. Jag har en chrysalis under och en kofta. Men kan tänka mig att man kan ha jeanstights under också om man väljer den vita i alla fall. Beiga tights under den puderfärgade och så vidare...

    Spännande att få se dina kombinationer sedan. Den är väldigt lik Livingloving dress.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Visst är dom snygga! Ska prova nästa helg har jag tänkt mig....

    SvaraRadera
  3. Ja du den i powder skulle gärna få flytta hit! Även jag blev förälskad i Livingloving och har den i blått. Första gången jag hade den på jobbet fick jag tre gånger fågan om jag skulle på bröllop/fest haha.

    SvaraRadera