torsdag 9 september 2010

Torsdagen 9/9



- klänning Indiska
- kofta New Yorker
Och de gamla vanliga jeanstightsen, det har blivit mycket av den varan lately. Dessa och ett par andra har varvats nästan varje dag de senaste veckorna. Men det är så bekvämt och ibland känns det bra att få vara lite slapp i klädseln även om det känns lite tjatigt. Fortfarande varmt och jag har ingen jacka än utan använder min koft/poncho som en busschaufför stoppade mig för härom dagen för att veta vart den var köpt.

2 kommentarer:

  1. Drar mig in i det längsta från att börja använda jenas, slutar alltid runt maj och börjar i sepetember igen.
    Det är tabu med långbyxor under sommarmånaderna.
    Lite som frost och rattmuff på :)

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Efva!
    En outfitsönskan, jo man tackar =)

    Ska absolut försöka få till en bild på mina svarta stickade UGG´s (kommer garanterat köpa mig ett par rosa också), problemet är att det är så nedrans svårt att fota stövlar på sig själv :( - jag får be Perre göra en insats.

    Jag använder mina på våren, delvis på sommaren och nu på hösten. Du vet den här perioden när det är 'fel' med vinterstövlar och för tunt med skor. Dessa stövlar är ganska varma i skon men då de är stickade så kan det vara svalt när det blåser.
    Nu ska det väl tilläggas att jag är en big klänningsfan och bävar för att dra på mig jeans varje dag =)

    SvaraRadera