måndag 13 september 2010

Måndagen 13/9



- full embr smock dress
- kofta New Yorker
- svarta leggings HM
Idag försökte jag rensa ut lite Mollysar som jag tänkte sälja men det gick inte så bra. Jag har de flesta bilderna i datorn och skulle lägga bilderna på de som ska ut i en egen mapp. Hittills har jag tre bilder i den, detta går inte, jag måste sälja ut mer. Jag tror jag får fundera lite över det hela och kanske vänta tills jag byter garderoberna till höst o vinter. Idag fick jag en 20% rabattkupong på valfri vara hos Åhléns. Man kanske skulle .....

3 kommentarer:

  1. Värsta snyggaste klänningen!!!! Vill ha!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha, ha du ska se att det blir tillökning i stället för nedminskning av Mollysar;)

    SvaraRadera
  3. Åhh, så nu e de på gång - på Åhléns alltså.
    Den kupongen har jag väntat på, är så himla sugen på en ny vinterjacka men vill helst ha en schysst rabatt å 20% är icke att förrakta =)

    SvaraRadera