söndag 26 september 2010

Mukluks

Oj så glad jag blev när jag gick in på Tintinstyles sida och såg att de fått in dessa fina stövlar.

Jag har ett par liknande i garderoben som är flera år gamla men som aldrig blev använda och sen sprang tiden ifrån dem. Jag tycker de är superfina och har bara väntat på att de skulle komma tillbaka.

Visst kan man använda kläder fast de inte är moderna men ibland känns en del saker så omoderna att i alla fall jag inte kan det. Uggsen kom vid samma tidpunkt och det var nog därför dessa inte blev använda utan jag tog Uggsen istället de få dagar det var torrt. För dessa är ju i princip lika känsliga för väta och slask som Uggsen.

Den som spar han har .......

3 kommentarer:

  1. Härligt! De är riktigt häftiga! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka coola stövlar! Inget för mig dock som går så mycket. Mina skor måste tåla ALLT....

    SvaraRadera
  3. Här kommer jag igen :O
    Jag har nog funderat i tantklädertermer sedan jag var ung, fast nu har det blivit viktigare att inte sätta på sig sådant så man framställs som för gammal, å andra sidan vill jag inte verka patetisk och sätta på mig för ungdomliga klädet - himla pyssel detta ;)

    SvaraRadera