måndag 6 september 2010

Måndagen 6/9



- revolution blouse

- Private embrodered dress

- jeanstights Lindex

Så här brukar jag aldrig kombinera men jag har blivit inspirerad av andra Mollybrudar. Det känns lite ovant och jag tvekade lite i morse men så fick det bli. Jag har svårt för underkjolarna, att spetsen hänger under men detta är lite annorlunda. Det får inte bli för romantiskt för mig med alltför mycket volanger och grejer i alla fall inte på kjolar, när det gäller toppar får det vara hur mycket spets och volang som helst. Jag tycker att det finns så fina Ewa i Walla kjolar och jag har försökt att handla på Tradera ett par gånger med rätt dåliga resultat. Det funkar inte riktigt på mig och dessutom har det blivit för långa kjolar och det trivs jag inte alls i. Ändå kan jag inte låta bli att leta vidare ....

3 kommentarer:

  1. Skitsnyggt! Förlänger dig lite. Mera sånt:)

    SvaraRadera
  2. Jag är ju en av många "lager på lager" älskare & detta var en höjdare måste jag säja !
    Snygg förlängning ! Håller med Linda ! Våga & testa & till sista blir du HELT fast i lagerpålager älskandet ;-)
    Å du.... hittar du en kjol som är för lång , men som du gillar jättemycket, är det bara att klippa av & sy in ett gummiband, så har du en tokfin förlängning i DIN längd som du gillar :-)

    ♥Kram

    SvaraRadera