söndag 5 september 2010

Lördagen 4/9


- wigwam dress vintage chalk
Oj vad jag gillar denna, så fin. Lite skrynklig kanske efter att ha färdats över Atlanten men jag är ingen fan av strykning och undviker så långt det är möjligt. 1.830 kr gav jag för den så man tjänar inte alltför mycket på att beställa från USA. Men alltid något.....
Jag trodde att den i almost black skulle passa mig också men det blev ingen ögonblicklig kärlek så det får räcka med denna. Jag har en grå från i våras och två stycken av tidigare modeller som nästan är likadana.

7 kommentarer:

  1. Snyggt, du är jättefin i den. Färgen är underbar, hoppas inte jag ångrar min i almost black nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är superfin och är mer än villig beredd på att äta upp mina spydiga kommentarer om brodyren ;)

    SvaraRadera
  3. Den är superfin i den färgen. Köpte svart, får se om det blir en sån med;)

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Och kul att det finns fler än mig som inte är fan av strykjärn. :o)

    SvaraRadera
  5. Märkligt detta med att stryka, när ungarna var små strök jag konsekvent samtliga kläder - inget ostruket ikläddes sönerna.
    Nu när boyzen har flyttat hemifrån och jag borde ha all tid i världen stryks sällan eller aldrig något här hemma.

    Hur som helst så är din nya WigWam jättefin.

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Jag har en från sommaren som jag inte kommer helt överrens med. Skulle hellre ha den tidigare varianten Short voile....är det den du har två av. Lyllo!
    Varför kan man inte upptäcka vad man vill ha medans de finns?

    SvaraRadera
  7. Short voile heter de ju, ja jag har en rosa och en vit. Den svarta wigwamen är inte alls dum bara inte så fin som jag trott men smaken är olika.

    SvaraRadera