lördag 18 september 2010

Lördagen 18/9



- klänning HM
- jeanstreggings HM
- ponco/kofta HM
- Uggs

Äntligen fick jag använt mina stickade Uggs men jag är fortfarande lite tveksam till dem. Grymt varma tyckte jag idag men man kan bara ha dem om det är fint väder annars tror jag att man förstör dem direkt iom att de är så ljusa i färgen också. Lite nerhasade här på bilden jag drog upp dem innan utgång.



Igår fick jag hem denna fina kofta, dessa cashmerekoftor är mina favvisar. Underbart mjuka och lite baggy så där som jag gillar. Inte sticksiga som lk.

4 kommentarer:

  1. Fin kofta! Har sett såna vid ett par tillfällen på Tradera. Hur är den i storlek?

    SvaraRadera
  2. Ha ha men ser man på, ett par ljuvliga UGGisar (säger en av UGGs största talesmän och snart lycklig ägare till fyra par).
    Jag har antingen mina nedhasade (ej nedvikta) eller som stövlar (dock kräver de en snodd runt vaderna så de inte hasar ner).
    De är varma när de är kallt men inte alls så varma när det är varmt =)
    Dock inga skor man har i regn...

    Om det är någon stad som jag GÄRNA flyttar till så är det Göteborg, älskar den staden - men nix, ännu så länge håller jag mig kvar här i huvudstaden :)

    SvaraRadera
  3. Men näe alltså, LK-koftorna är inte sticksiga det är Alpaca-koftorna som är sticksiga som få.

    Å tack, military blev det, gillade färgen jättemycket - kändes lite roligare än bara svart (eller mörkgrått...).

    SvaraRadera
  4. Koftan är ganska rymlig i storleken så du kan säkert gå ner någon storlek om du vill ha den lite tightare.

    SvaraRadera