tisdag 7 september 2010

Tisdagen 8/9

- tunika Melmelli
- kofta Filippa K
- lovelove tank
- jeanstights HM
Denna tunika har inte blivit använd tidigare i sommar trots att jag köpte den redan i våras men idag blev det denna kombination. Koftan är jag riktigt förtjust i men även denna känns som ett sommarplagg.


Jag hittade det coola lacket från Chanel "Nouvelle Vague" på Ebay och även det är somrigt och passade utmärkt till min tunika. Tyvärr motsvarar inte kvaliten priset på Chanels lack men de har så läckra färger.
Jag var inom på Åhléns som fått in nya Mollysar. Jag provade denna Remix blouse i almost black och tyckte jättemycket om den. Under har jag en duffy strap top också i almost black. De hade även fått in lovely knit och jag har sagt att jag inte ska köpa fler men den i military var riktigt snygg.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig kofta
    Du passar så bra i färgen

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg färg på Remixen! Tycker det är så kul att se kläderna på en riktig människa, och slås många gånger av hur mycket snyggare de är på "riktigt" jämfört med på galgen:)

    Slås också av att jag just nu skulle behöva en JÄTTEPLÅNBOK med alla nya, snygga önskningar som tillkommer...

    SvaraRadera