tisdag 31 augusti 2010

Tisdagen 31/8


- skip a beat dress
- kofta Haléns
Ja jag blev helt plötsligt väldigt förtjust i denna klänning. Just denna stilen trivs jag bra i, lite slappare och ändå så fin. Jag funderade om jag inte hade någon kofta som passade till och kom att tänka på en ljuslila som jag köpte på rea förra året från Day men jag hade ingen aning om var den fanns. Jag har inte använt den i sommar och inte heller saknat den eftersom jag inte haft kofta så ofta. Jag har en klädkammare som är knökfull främst med andra säsongens kläder men jag tror faktiskt den kan gömma sig där inne. Drömmen vore att fotografera upp alla plagg så hade det varit enklare att kombinera. Eller sälja hälften ungefär.

4 kommentarer:

  1. haha... ja du är inte ensam om att känna så,
    "att fotografera upp alla plagg så hade det varit enklare att kombinera. Eller sälja hälften ungefär."
    För du fick i alla fall en att känna sig träffad som tusan... ;o)
    Kanske dags att sålla... eller börja använda... eler sålla... ;o)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar min i dark powder, hade mer än gärna ägt en i varje färg. SÅ himla fina!!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Den blå är så vacker och den skulle gärna få knöka in sig i min garderob.
    Kram från Eva

    SvaraRadera