torsdag 5 augusti 2010

Onsdagen 4/8



- blus Gardenkollektionen HM

- kjol American Apparel

- tights by Ti Mo

Dagen spenderade vi i Köpenhamn och ca en timme gick åt till att leta efter OM-butiken. Först var vi dock in på Mulberry, jag ville se nyheterna och om det fanns något nedsatt.

Sen letade vi som sagt efter OM-butiken, jag visste att den låg på Svaertegade och att denna gata låg någonstans bakom Illum. Vi irrade hit och dit innan vi slutligen hittade den. Det var första gången jag varit inne i en konceptstore för Odd Molly så visst var det nästan överväldigande med så mycket OM-kläder. Dock hade de bara vår och sommarkollektionerna uppe inte ens prefall fanns det. Mig gjorde det inte så mycket för jag har handlat det jag vill ha från den kollektionen men sommar är en helt annan sak. Det finns ännu vissa plagg jag är intresserad av, nu blev det bara ett inköp denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar