måndag 16 augusti 2010

Undrar om alla koftor är sticksiga??



i hösten och vinterns kollektion. Inte för att jag tänkt köpa så många men jag har ändå sneglat lite åt dessa. Every day long cardigan har jag provat och jag tyckte inte den var speciellt skön att ha på. Jag har haft en kofta i denna modell för ett par år sedan men jag sålde den för att jag inte använde den speciellt mycket. Long cardigan tycker jag däremot mycket om och köpte hela tre stycken förra vintern som användes ganska flitigt. Jag har varit lite sugen på en almost black men nu när jag fått veta att även denna sticks så känns det bra att stoppa med de tre jag har. De tar ganska stor plats också så ur den aspekten är det ännu bättre.
Har läst på lite andra bloggar att vissa inte alls håller med mig i denna fråga. Och visst, jag är ganska känslig tom ibland mycket känslig när det kommer till ull men jag blev lite besviken i och med att denna kofta var helt ok förra vintern.

3 kommentarer:

  1. Det verkar vara lito olika bid gällande stickigheten. Är nog bäst att prova och avgöra själv.

    SvaraRadera
  2. Ja prova själv, har ju båda två och ingen av dem sticks.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. jag är inte speciellt känslig och har köpt Long cardigan. Men jag förstår att om man känslig så gillar man den kanske inte. Det gäller att testa själv verkligen1

    Kram från Viola

    SvaraRadera