torsdag 5 augusti 2010

Torsdagen 5/8



- tunika Monta

- underklänning Melmelli

- jeanstights HM


Idag var biodag vi skulle se Letters from Juliette och åkte tidigt för att gå lite i affärer innan. Vi var på Folk men tyvärr hade de semesterstängt sedan gick vi till Ajabaja som hade fått ut höstkollektionen i butik. Inte mycket som intresserar mig av det som kommit nu. Fondan som jag spekulerat om i den gröna färgen var inte alls lika fin som på bilden tyckte jag. Så inga inköp där. Senare gick vi till Iisa och de hade också fått in lite nytt men det blev inköp av ett helt annat märke nämligen Custommade som har superfina modeller. Filmen var bra tyckte jag men jag fattar inte varför jag nästan inte kan se något nu för tiden utan att gråta, så sorglig är den ju inte. Men det behövs inte mycket för att tårarna ska komma.

Denna blus är det den heter Una blus och det finns ett gäng webshoppar som har den. riktigt fin.

3 kommentarer:

  1. Halloj, ser att du har en Melmelliunderklänning, de är så fina.
    Hade chansen att köpa en i somras i Varberg men köpte den aldrig - snålheten tog vid å jisses vad jag ångar mig nu :(
    Vet du om de finns på några webbshoppar?

    /Carina

    SvaraRadera
  2. En webshop som verkar ha lite underklänningar är www.tiarasmycken.se

    SvaraRadera