lördag 28 augusti 2010

Lördagen 28/8

och vi var i stan för att handla främst åt dottern. Jag var dock inne på Folk men det var en besvikelse, nästan inga Odd Molly i butiken och jag som ville titta närmare på wigwam i almost black. Denna fick jag senare se i alla fall i Ajabajas butik. Det blir nog ingen mer sådan för mig utan jag nöjer mig med den i vintage chalk som är på väg och som jag personligen tycker är allra snyggast.







Jag provade denna kofta och den är verkligen fin men jag tänkte till för en gångs skull så det blev inget köp.


En annan kofta som jag inte provade men som såg nice ut var denna






Färgen var superfin men den är väldigt tunn framför allt i ärmarna och kommer inte att vara snygg med något plagg under med ärm.


Istället köpte jag dessa tre från Gina Tricot.






3 kommentarer:

  1. Den översta vita från Gina gillade jag skarpt.
    Normalt sett är Gina Tricot lite underskattat för min del, men man kanske får göra ett besök ibland för att kanske fynda någon sånhär gobit =)
    /Åsa

    SvaraRadera