onsdag 25 augusti 2010

Onsdagen 25/8



- skip a beat dress

- kofta Indiska

Jag köpte ett svart långt linne på Smooph att ha innantill denna klänning. Var inne på HM som hade 10% idag men hittade ingenting. Däremot såg jag en fin blus på en affisch från KappAhl och blev sugen på att kolla närmare på den. Får se om jag hinner imorgon, dessutom kommer Diana Orvings samarbete med Weekday då och jag är väldigt förtjust i hennes kläder och lite nyfiken på vad detta samarbete har resulterat i.

Dessutom blev jag jätteglad i morse när jag fann mitt saknade Traderabrev under tidningen, tydligen har brevbäraren lagt det i fel brevlåda och denna person hade lagt det i min igår kväll. Jag får nog tänka till mer än en gång innan jag betalar ifall jag ska kosta på mig ett rek, man är ju ganska säker då och det är så trist att bli av med saker man betalat för.

3 kommentarer:

  1. Nu är jag grön av avund här! Är det nåt som saknas i min garderob så är det en Skip a beat. Är dock lite för snål för Tradera-priserna på dom just nu:(

    SvaraRadera
  2. Underbara kläder !
    ja vi är väl alla lite mått galna med shopping ;-)
    Ville bara säja att jag lagt till mej som följare på din sida. Hoppas att det är ok =)

    Å en himla tur att du fick ditt brev / paket så det inte kom bort =)

    ♥Åsa

    SvaraRadera