tisdag 3 augusti 2010

Måndagen 2/8



- tunika Åhléns

- jeans Lindex

Jag var uppe tidigt i morse trots att jag är ledig, skulle väcka min son som skulle ringa efter en läkartid och det är inte det lättaste ( att väcka sonen är svårare än läkartiden dock). Efter det satte jag mina nya hyllor på plats i sovrummet där jag har alla mina smycken och parfymer och även ett par hyllor för OM linnen och koftor under tiden väntade jag på DHL som skulle komma med ett paket mellan kl 9.30 - 12.00.

Kvart i 12 loggade jag in på DHL:s sida för att kolla att paketet verkligen gått ut med kurir. Sonen kom hem från sin läkartid och jag och min dotter knallade ner till vårt centrum för att bla besöka banken. Skulle byta ut dosan till internetbanken för min sambos företag vilket visade sig inte vara det lättaste heller. Men till slut fixade allt sig och dessutom lurade han på mig att bli nyckelkund eftersom jag skulle få mindre avgifter på de tjänster jag har i banken. Lurad igen.....

Vi köpte goda baguetter och gick hem och tittade på Avatar som vi köpt tidigare men aldrig blivit färdiga att titta på. Superbra film varför har jag inte sett den tidigare?

På kvällen kollade vi på TV och ett par inspelade program Glee som jag/vi totalt glömt efter att de flyttat den till den tråkiga tiden kl 6 på söndagar. Nu har jag i alla fall spelat in de två sista programmen och nästa vecka är det säsongsfinal. Sen tittade vi även på Real housewives of New York. Blev lite nyfiken på Behtannys bok Naturally thin, den finns att köpa på CDon och det skulle vara kul att se hennes recept bla. Har googlat på den för att försöka hitta någon recention men har inte lyckats.

Nu försöker jag att övertala en engelsk säljare på Ebay att sälja sin Mulberry Leah till mig, får se hur det går och vad den kommer att kosta.

Thats my day

1 kommentar:

  1. Avatar är jättebra! Var väldigt tveksam och ville inte se den. Gubben tjatade och det är jag glad för!

    SvaraRadera