fredag 27 augusti 2010

Fredagen 27/8



- klänning Odd Molly
- kofta HM
- svarta treggings KappAhl
Denna klänning har ett par år på nacken och har inte blivit använd på länge men jag kände mig lite sugen på orange idag. Ingen färg jag har så mycket av dock. Men man blir ju lite glad av den. Imorgon tänker vi bättra på statistiken vad det gäller försäljning när jag ska till stan med dottern och försöka hitta jeans mm till henne. Jag läste i Metro att denna helgen var en av de största för handeln och speciellt då för klädhandeln.

2 kommentarer:

  1. Bubble tunikan är så fin, vill gärna ha en sådan i vitt.

    Angående vårens jeansjacka är den underbar. Jag ska prova pinuppjackan, den kan nog fundera till något romantiskt tror jag eller bara t-shirt och jeans.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Min dotter har åkt till Stockholm för att shoppa idag

    SvaraRadera