söndag 8 augusti 2010

Imorgon är semestern slut

och jag känner mig lite låg ikväll. Hade gärna varit ledig längre åtminstone tills skolorna började. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.


Idag har det regnat precis hela dagen men det är fortfarande varmt dock inte som innan.


Jag har inte använt mina Odd Mollys så mycket i sommar tex Fol har inte blivit använd en enda gång, men många av mina plagg och bla just detta kan jag inte använda utan att ha något utanpå och det har varit stört omöjligt i denna värme som varit. Så även om det är skönt att det är varmt så längtar jag lite efter att kunna klä mig igen. Får se vad nästa vecka bjuder på för väder.


Jag vill gå klädd så här:

3 kommentarer:

  1. Här är det inga problem att gå klädd så, det har varit kallt mest hela sommaren förutom några få dagar. Jag vill ha MER SOMMMAR :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera