måndag 30 augusti 2010

Måndagen 30/8

- signtist dress
- kofta Haléns
Tycker om denna klänning och den är underbart skön att bära. Riktig feelgood dress. Och varför inte pigga upp en måndag med lite färg. Fast det börjar kännas som höst i luften.


Denna fina väska fick hänga med mig idag, alltid svårt med nya väskor, jag måste känna in dem och se om de funkar till mina behov och inte bara är snygga att titta på. Det är viktigt vilken storlek de har och hur de knäpps etc. Får se om denna håller proven.

7 kommentarer:

  1. Hej, Signtist serien är fantastisk, silketrikå så mjukt och skönt att bära. Å sen en Alexa till - mycket snyggt./K

    SvaraRadera
  2. Jag väntar hem en sådan klänning i svart, tycker materialet är suveränt på och så himla skönt.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Och där är ett till mycket bra exempel på hur produktbilderna fördärvar många plagg...
    Denna är underbart snygg på dig!!
    Har själv aldrig provat den men kommer att hålla ögonen öppna efter den..


    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Väskan var skitsnygg. Klänningen också, på dig. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Ohh superfin i klänningen och väskan var ju en riktig goding! Skall nog ta och testa mig fram med klänningen och "hösta" till det lite, var j superfint med svart faktiskt. Kram

    SvaraRadera
  6. Den väskan är underbar
    Så många fina klänningar du har

    SvaraRadera