fredag 6 augusti 2010

Fredagen 6/8



- vit blus Gina Tricot
- lovelovetank
- jeanstights HM

Sista semesterdagen denna sommaren...... känns lite trist men så är det allt roligt har ett slut och det kommer fler lediga dagar. Det har blivit mycket vitt för min del denna sommaren, jag har köpt ett gäng vita blusar och tunikor. Ibland får jag hangups på vissa kläder och köper kanske för mycket av samma stil. Men å andra sidan är dessa användbara året runt om man vill. Idag var och hämtade mitt paket från Orangebag, det blev två koftor.

Jag har mycket sommarkoftor men har inte använt några alls denna sommar just för att det varit så varmt. Men hösten kanske blir lång och jag tänkte använda mina lovely knitkoftor även i vinter. Jag kommer inte att köpa några i ull och jag införskaffat hela fyra stycken i sommar så de tänker jag använda i vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar