torsdag 19 augusti 2010

Tog en sväng på stan

för att se om Iisa fått in något nytt från OM. Igår fanns en massa kartonger så jag tänkte att det kommit in något nytt. Fast inte så mycket trots allt, light cotton i vintage powder och vitt var allt jag såg men de hade kanske inte packat upp allt. Däremot var det rusning efter Uggs som tydligen kommit in också. Folk tror kanske att det blir en likadan vargavinter som förra och vill vara säkra på att få tag i stövlar. Jag använde mina svarta hela förra vintern men har även ett par bruna. Så några Uggs var jag inte intresserad av däremot fick denna följa med mig hem.

5 kommentarer:

  1. Åh jag valde mellan denna och lite military - såg du även den? Jag är så nyfiken på färgerna..

    SvaraRadera
  2. Denna 327a ovan är jädrans så snygg.
    Har ett par svarta sommar UGGisar och ett par svarta vinter, skulle möjligen kunna tänka mig ett par bruna vinter och rosa sommar, bara för att täcka in behovet liksom....

    SvaraRadera
  3. Jag var inne på ajabaja en kort sväng på lunchen och såg den gröna bluse också. Jag är inte överförtjust, gillar annars grönt men jag tyckte broderiet blev övertydligt och då inte på ett bra sätt. Jag gillar denna färgen bättre. Men det är ju jag .....

    SvaraRadera
  4. efva - kan du inte vara gullig och visa powdern på dig - det är så svårt att avgöra på produktbilderna =)

    SvaraRadera