torsdag 4 november 2010

Äntligen ......

kom mina plagg från Fitts and Co. Jag betalade med Paypal den 2 oktober och fick avin idag den 4 november. Helt oacceptabelt, dessutom lite tull men 278 kr på tre plagg med rea är ändå ingen katastrof.
Jag fick även ett paket från Deepfling idag som jag beställde den 30 oktober, lite skillnad, och ingen tull.

Varje gång något sånt här händer så tänker jag aldrig mer, men sen så har Fitts något plagg som inte finns någon annanstans och så kan jag inte låta bli.

Dessa tre plagg blev det



3 kommentarer:

  1. Ja, nu får du allt visa. Den klänningen har jag varit så nära att klicka hem. Avstår enbart då jag inte sett den på någon annan än kollektionsmodellerna./K

    SvaraRadera
  2. Vilka fina köp!! Grattis. Jag har den Tenfolden och älskar färgen!!
    Javisst är det katastrof med F&C!! Illa!! Man blir dj-vligt förbannad när man får vänta så länge... Jag kommer att tänkta 2 gånger innan jag beställer därifrån igen!!
    Nu ska det bli kul att se kläderna på!! Jag väntar....
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Klänningen ska bli spännande att se på! Fina köp alltihopa! Visst är det skumt att det tar så olika lång tid att skicka från samma land....

    SvaraRadera