söndag 14 november 2010

Lördagen 13/11




                                                                 - Saga shimmer blouse
                                                                 - Svart spetsklänning by Ti Mo
                                                                 - Svart spetskjol Indiska
                                                                 - Leggings med skinndetaljer

Och till detta ett par svarta stövlar. Det syns inte på bilden men kjolen hade jag under klänningen för att förlänga den något eftersom jag tycker den är lite kort. Tipset att använda blusen till svart var väldigt bra och jag hade nog inte tänkt på det själv. Till detta hade jag ett armband från David & Martin och två ringar från Björg.
Armbandet är fantastist fint, jag har haft det ett tag men ofta är det svårt med smycken i guld eftersom jag har så mycket i silver och ibland är det inte helt lätt att matcha dessa.

 Vilket man kan göra med denna ring, som jag tycker är lite rolig i stilen, jag gillar när smycken är lite edgy och inte för små och plottriga.
Och denna ringen är lite vass i stilen, lite tuff också och jag är mycket för ormar för tillfället.

Jag satt och kollade på förkväll på webben och gillade Charlotta Flinkenbergs outfit. Jeans med en glittrig jacka, silkestopp och ett helt underbart halsband från Lanvin for HM. Det lär bli ett Traderaköp för mig för chansen att få tag i det är nog minimal. Men hela outfiten var superfin.


2 kommentarer:

  1. Håller med dig, små och plottriga smycken går fetbort. Det ska vara STORT och plottrigt. :o)
    Shit vad fin saga shimmer blus är på dig, kanonfin kombo. Som vanligt!
    Önskar dig en superbra kväll!

    SvaraRadera