onsdag 10 november 2010

Cupcakes top

Jag har letat lite efter en långärmad top i denna modell bla på Tradera. Jag såg i veckan att det låg en ute och jag tänkte jepp den ska jag ha. Auktionen gick ut i förmiddags så i morse tänkte jag drämma till med ett högt bud som jag var säker på att ingen skulle matcha eller ens vara i närheten av. Jag la 1.015 kr men hade egentligen ingen tanke på att jag skulle få betala så mycket. Jag blev inte lite förvånad när jag fick beskedet att jag hade det högsta budet och just då tänkte jag, måtte någon buda över för det här är alldeles för dyrt. Ja den slutade på nästan 1.300 kr. Det tycker jag är dyrt, eller, jag undrar lite över vad de kostade som nya?

6 kommentarer:

  1. Jag tror den kostade 800 eller 900 kr. Har den i chalk och den är helt underbart mjuk ;)/Malin

    SvaraRadera
  2. Hade också koll på den auktionen! Blev alldeles för dyr för min plånka.....

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin, men ack vad dyrt den gick. Synd! Hoppas du lyckas norpa en vid ett annat tillfälle.

    SvaraRadera
  4. Oj där ser man, topen är fin bara att gratulera säljaren ;0)

    Kjolens midja är elastisk. Den är rätt rymlig i modellen skulle jag säga. Har en nolla på min och den är inte ens liten.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  5. Men du skojar - dra mig baklänges, helt galet dyrt i mina ögon dessutom på tok alldeles för dyrt, folk verkar inte vara kloka ibland.

    SvaraRadera