måndag 8 november 2010

Ny Saga shimmer blouse

Jag har köpt denna fina lilla sak. Men nu har jag problem, hur kombinerar man den på bästa sätt. Jag har försökt leta efter bilder på nätet (the easy way) men har bara lyckats hitta en bild men den fick mig att tänka till. Jag har bara sett den med ljusa plagg när jag tänkt hur jag ska använda den men tjejen på denna bild har mörka kläder under och det vore ett lättare sätt att kombinera för mig som har mycket svarta klänningar och linnen.

Någon som har en bra idé???

5 kommentarer:

  1. Oj jag är helt fel människa och fråga för jag är världens tråkigaste på kombinationer :( :S Ser fram emot att se den på sen dock! KRAM

    SvaraRadera
  2. Den blusen har jag inte sett förut! Jättefin!
    På bilden ser det ju ut som om hon har en mörkare Spoiler under, men det måste ju gå lika bra med ett längre lite tightare linne eller underklänning till....

    SvaraRadera
  3. Jag hör till dem som tycker att det är väldigt läckert med svarta kläder under ljus blus. Varför inte klä ner med svarta jeans och klä upp med blanka svarta byxor. Under bara ett enkelt svart linne. Tror det blir jättesnyggt!

    Kram från V

    SvaraRadera
  4. Oooh, jag har också en sådan! :D
    Har du fått använt den än? :)

    SvaraRadera
  5. Ja jag hade den ikväll faktiskt. Vi var ute och åt och efter det gick vi på bio. Idag hade jag ett ljusare linne under men jag har även använt den med svarta plagg.

    SvaraRadera