tisdag 16 november 2010

Tisdagen 16/11

- svart top med spets Gina Tricot
- svart underklänning Haléns
-svart kofta Haléns
- jeansleggings Lindex

Mycket svart med andra ord och svårt att se hur plaggen egentligen ser ut. Topen från GT är fin med blandade partier spets och vanlig trikå. Och skönt slapp i lite större modell. Kostar inte många kronor heller. Så här ser den ut:



Halsbandet jag har idag är från Lotta Djossou, det finns en jättefin butik på Hamngatan som bara har Lottas smycken, mycket som är fint och mycket att önska tex till jul.

När det gäller Odd Mollys prespring så är det inte riktigt min bag nu när jag sansat mig och kollat noga. Denna top är jag lite nyfiken på men har inte sett den någonstans än. Jag tycker det är roligt att man kan förbeställa hos Ajabaja även om det inte är min favvobutik. Men varför inte, om man kan förbeställa utomlands måste man väl även kunna göra det här hemma. Jag har tyckt att det varit lite löjligt innan att allt skulle vara så hemligt och inget skulle kunna handlas i förväg.



Det blev denna färgen på klänningen istället, har inte hittat någon stor bild än och på OM sida finns den inte. Men jag tycker powder är den finaste färgen av dem alla. Så tråkig är jag.



5 kommentarer:

  1. Då är jag lika tråkig för det är den jag vill ha!!! Love it!
    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon
    Alltid lika fin klädd :-) så kul att smyga in o kika här på din blogg...Trots att jag inte äger ett molly-plagg..:-)
    Ha en fin dag
    Anna

    SvaraRadera
  3. Är toppen från GT längre bak än fram? :) Riktigt fin är den.

    SvaraRadera