måndag 29 november 2010

Måndagen 29/11


                                                                  - wigwam almost black
                                                                  - kofta Provrummet
                                                                  - svarta leggings HM
                                                                  - bruna Uggs

Nästan identisk outfit som i torsdags men nu med den svarta wigwamen och det funkar ju bra med den bruna wrapkoftan också. Dessutom hade jag min fuskleopardpäls som jag köpte på Ebay för några år sedan. Imorgon ska det bli skitkallt så då gäller det att bylta på sig lite extra. Stan är underbart fin med alla ljus och snö fast jag personligen hade önskat att snön dröjt i alla fall en månad till. Vintern blir så lång på något sätt för jag tror att det kommer att bli kallt i vinter och snö länge.


1 kommentar:

  1. hej...
    Älskar din klädstil verkligen och måste fråga om det passar sig vilken stl du har på wigwam och ditt bystmått. Har fått tag på en men funderar på om jag kan ha den, lite mycket pengar om den inte passar tyvärr.

    kram kram

    SvaraRadera