tisdag 23 november 2010

Tisdagen 23/11



                                                         - sammetsklänning by Ti Mo
                                                         - wool mix long cardigan
                                                       

Idag var det Lanvin på H&M, inte speciellt lång kö när jag åkte förbi halv åtta. Jag gick in på HMs webshop och det gick förvånansvärt enkelt. Beställde lite ......

På lunchen åkte jag upp till stan och köpte en t-shirt och ett halsband, båda hade jag bestämt att handla sen tidigare. På kvällen innan jag åkte hem var jag inom en sväng till och det fanns många klänningar kvar. Tydligen var webshopen tom men det var inte HM på GAT. Undrar hur det sett ut på andra ställen i Sverige?

Nu är det lite vitt där ute och det ska bli kallt de närmaste dagarna, vintern är här.

3 kommentarer:

  1. Lanvin-grejorna föll mig inte alls i smaken faktist. Lite för ryschigt tror jag....

    SvaraRadera
  2. Den där sammetsklänningen blir jag nyfiken på. Ser jättesöt ut. Finns den i butik nu?

    Kram från V

    SvaraRadera
  3. Men åh vad köpte du för något...nu är jag nyfiken i en strut...

    ~Ingrid

    SvaraRadera