tisdag 9 november 2010

Tisdagen 9/11




                                                            - sweltry cardigan
                                                            - tunika Melmelli
                                                            - jeansleggings HM

Detta var inget plagg jag gillade från början, nej tvärtom tyckte jag att den såg ganska märklig ut. Men sen såg jag den på riktigt, på en riktig männsika, nämligen på en av personalen hos Ajabaja. Och jag trillade dit rejält. Jag köpte den hos Deepfling och på så sätt blev den lite humanare i pris, dock ganska dyr ändå men det syns att det är en kofta som kostar. Nu är problemet att jag gärna vill ha den mörkgrå också, jag fattar inte varför man aldrig kan nöja sig med ett ex av varje plagg.

5 kommentarer:

  1. Ahh underbara 'FransFia' =)

    Jättefin kofta, en klar vinnare.

    SvaraRadera
  2. Ja där ser man, ännu ett fall av att en riktigt människa är mycket snyggare i ett plagg än vad produktbilderna lyckas förmedla. Kanonsnygg på dig! Och det känns som den passar till en hel massa också. Bra köp.

    SvaraRadera
  3. Ja den är fin den där, jag har också varit lite nyfiken på den. Jag gillar ju fransar och sådant som gör livet glatt.

    ~Ingrid

    SvaraRadera