onsdag 3 november 2010

Onsdagen 3/11


- wigwam almost black
- long lk cardigan Viktoria
- underklänning Cream
- leggings Lindex
- stövlar Din Sko

Jag gillar denna längre variant på koftan även om det blir lite påbylsad känsla, som om man gick med ytterkläderna på inomhus. Men det är nog den stora huvan som gör det. Men annars är det perfekt längd till wigwamen. Mycket vind men ganska milt ute och än har jag inte behövt någon vinterjacka. Skönt att slippa så länge det går, vintern är ändå så lång.

3 kommentarer:

  1. Suuupersnyggt! Jag skulle också vilja ha en long LK till min Wigwam..hmm, måste fundera på det.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Är det den bruna koftan? Den är ju verkligen fin....Snyggt med Wigwamen till!

    SvaraRadera
  3. Den du, superfint. Den bruna llk är verkligen något jag ska ta mej en allvarlig funderare på./K

    SvaraRadera