måndag 13 december 2010

Måndag 13/12

- Velvet cotton tunic
- svarta byxor Lindex
- lång tshirt MQ

Inte världens mest smickrande plagg men väldigt mysig att krypa in i en kall och rå måndagsmorgon. Byxorna kändes lite kalla när jag väntade på bussen imorse och var inte ett lyckat val men jag har varit inne mesta delen av dagen och då funkar de. Jag upptäckte nyss att Fashionhaggan lagt ner sin blogg, jag har inte läst så mycket på sista tiden och den har varit dåligt uppdaterad men fy va trist. Jag tyckte hon verkade vara en härlig och modig kvinna. Inget är beständigt i bloggvärlden heller.

3 kommentarer:

  1. Fashionhaggan har jag nog missat.....
    Jag gillar Velvet cotton tunic och har letat lite på Tradera. Dom har blivit lite för dyra där, men den som väntar på nåt gott...

    SvaraRadera
  2. Öhhh Fashionhaggan???
    Den bloggen har gått mig totalt förbi, typsikt - om den nu var bra vill säga :)
    Annars tar jag mina regelbundna promenader bland bloggar och krönikor.
    Numera blir det inte mer än ett par gånger i veckan. Men man vill ju visa att man finns där =)

    SvaraRadera
  3. Velour är ju aldrig fel, jag har haft min nya i dag i lite military och OJ vad jag gillar färgen.

    ~Ingrid

    SvaraRadera