tisdag 7 december 2010

Tisdagen 7/12

- klänning HM
- kofta best behavior
- tights med läderdetaljer HM


Idag bara slängde jag på mig något i farten, för det mesta brukar jag tänka ut kvällen innan vad jag ska ha men inte igår. Och i morse kände jag bara för något mjukt och gosigt och lättburet. Nu ska jag kolla in Katinkas provning av prespring, det är verkligen höjdpunkten i Mollyinternetvärlden att läsa och titta på hennes provningar. Men först ska jag beställa en sak från Kicks nämligen Revitalash. Jag har använt denna produkt ett antal veckor nu är så nöjd. Jag har fått längre och kraftigare ögonfransar och det som jag inte riktigt trodde på var sant. Så idag när jag hade 20% så beställde jag en ny. Ganska dyr men därför ska man passa på när man har rabatt.

1 kommentar:

  1. Snygg kofta (igen!) Letar efter nåt sånt där tunt som man kan ha över. Gillar inte tjocka koftor....

    SvaraRadera