tisdag 28 december 2010

Tisdagen 28/12


                                                       - Art Silk tunic
                                                       - kofta Ester Eleonora
                                                       - jeans Lindex

Denna silkestunika tillhör en av mina favoriter från höst/vinter säsongen. Jag har två stycken men skulle kunna tänka mig ännu en. Den är rymlig utan att bli tältliknande och är underbart skön i materialet. Ett riktigt bra köp, jag hade denna även på julafton fast med svarta leggings.

2 kommentarer:

  1. Hur är Art silken i ärmarna? Fin kofta som vanligt!

    SvaraRadera
  2. Va, tycker du att Mullhollanden är sticksig???
    Hmm, jag upplevde den (den stund jag provad den) som helt underbar mjuk. Det plagg som jag upplever som mest stickigt är en tröja med luva som jag har, den går knappt att ha på sig - tyvärr :(

    SvaraRadera