lördag 18 december 2010

Pre Spring

trodde jag skulle bli en parantes för mig. Fanns inte mycket jag tänkt köpa på förhand men det har visat sig helt fel. Timelessplaggen tycker jag jättemycket om och dessa hade jag inte sett i förväg. Inte heller när jag såg bloggare som provade dessa plagg blev jag speciellt sugen utan först när jag sett dem på riktigt har jag fallit för dem. Jag har köpt en klänning, en blus och två linnen. Dessutom blev det en wrap i velour och det var helt otippat, jag har inte så mycket i velour för övrigt och jag har ingen wrap sedan tidigare men denna var skön och fin på.


Jag provade denna klänning på Åhléns, sitter ganska tight på men är superfin i modellen. En storlek upp så kanske den funkar trots allt.

1 kommentar:

  1. Hej där, de är så jädrans 'lustigt'.
    Den modellen då provar tycker jag ser jättetuff ut men på produktbilderna ser den tantig till tusen ut.
    Tack å lov att det finns vanliga modeller också så man har en möjlighet att se hur kläderna VERKLIGEN ser ut :)

    SvaraRadera