onsdag 1 december 2010

Onsdagen 1/12

                                                              - A-one Silk Camisole Long Print
                                                                  - Vintage Powder

                                                              - Top HM
                                                              - kofta HM
                                                              - jeans Lindex
                                                              - mina gamla Mukluks

Första gången jag har min silk camisole som jag köpte på rean. Väldigt statisk även denna liksom de andra silkesplaggen. Jag har försökt läsa runt och tittat på tipsen hur man kom ifrån detta. Men det kanske hjälper med att bara tvätta plaggen? Jag har aldrig upplevt detta förr med silkesplagg från OM så det var lite av en överraskning. Jag skulle även behövt stryka den men det får bli efter tvätt. Stövlarna var rätt mysiga om än något trånga i lästen, jag har aldrig använt dem men haft dem i garderoben ett antal år och fötterna har kanske blivit större på denna tiden (som allting annat).
 

1 kommentar:

  1. Riktigt coola stövlar:) Jag tycker att sidenplaggen är mer statiska nu när det är kallt faktist!

    SvaraRadera